Honey you forgott something...


You said what?

No it can't be mine! Are you sure?

They were min OHH MY GAD NOOOO!!!


Hehe ja detta drabbade mig innan ett bröllopp som jag skulle gå på. Men jag fick inte reda på det förän dagen efter.

Den pinsamma händelsen:
Brrrr (mobilen ringer)
Jag - Ja hallå baby
Pojkvän - Hej
Du du har verkligen gjort bort dig nu. Alla talar om det *skratt*
Jag - Vadå!!??
Han - Du glömde en sak *skratt*
Du är verkligen så jäkla klumpig va. Du glömde dina trosor mitt på badrumsgolvet.
Jag- Va!!?? (Tänker igenom värsta scenariot att jag har glömt dem i fotbollstugan som vi hade brölloppsfesten i)
Han - Ja de hitade de där imorse och trodde att de var killkalsonger (De ser kanske lite ut som det eftersom de har ben)
Jag - Pju (andas ut eftersom jag glömde dem hemma hos brudparet och inte i fotbollstugan åtminstone)
Han - De frågade oss vem som hade glömt ett par svarta kalsonger med roda kanter och rosa mönster på. Och Peter propsade på att det absolut inte var hans, så jag gick in och kollade.
- Nejmen det är ju min flickväns trosor det här!
Jag-  Nej ush vad pinsamt! (Jag känner hur färgen bara stiger i ansiktet och kinderna börjar hetta. Blev det inte väldigt varmt här? )

Gud vilken pinsam händelse. dessa människor kommer jag att möta igen och gissa om de kommer ta upp det. Anledningen till att det överhuvudtaget låg några trosor var att jag innan vigseln skyndade mig in på toa hos brudparet och bytte trosor. Ville vara fräsh från topp till tå. Eh och sedan glömde jag alltså i paniken av dem. Pinsamt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0