Kvällens

Jag tänker för en gång skull vara duktig och även hinna lägga in några bilder från källens partyoutfit. Min pojkvän fyller år imorgon så han ville antagligen ut och festa. Han har velat lite fram och tillbaka men jag är på hugget som bara den nu.  Så hoppas inte han bangar en utekväll. Redo att göra stan osäker och jag känner mig snygg som satan. Watch out because here I come!
Ha en trevlig kväll folks!


Den lilla svarta får följa med ut idag när det är så varmt och skönt och
självklart skall de nya heelsen invigas ;)
Ser jag solbrännd ut hmm weird ;P

Svart klänning:
H&M
Halsband: Pilgrim
Armband: Pilgrim


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag blev verkligen avundsjuk på dina skor ;)

2009-08-17 @ 13:10:25
URL: http://lionz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0