Pearls


Linne från : Gina tricot


'

Idag var jag och shoppade på Torp i Uddevalla. meningen var att jag bara skulle köpa födelsedags
present till pojkvännen och en ridjacka och ev ett par ridbyxor till. Inget annat. Jo jo hejsan hoppsan!

Innan Jag åkte gick jag in på min internetbank och kollade hur mycket pengar jag hade. Det stod + en jäkla
massa tusenlappar så jag tänkte hmm någon har satt in pengarna fel. sedan gick jag in för att granska
och då förstos jag att det var skatteåterbäringen som hade kommit. jeyy shopping! Så hmm det blev en
 hel del b.l.a det här fina linnet från Gina.
Som vanligt kan inte jag låta bli när jag helt plötsligt har "extra" pengar över =/ Shoppingen är som en drog rätt ofta, går inte att beskriva det på något annat sett. Det botar ångest, ilska, sorg, rastlöshet etc. Störst kick får jag vid själva köpet, sedan avtar det ganska fort och ersätts oftast med ännu mera ångest tyvärr :(
Men jag var nöjd men kanske inte behåller allting, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0