Wentworth Miller in Prison Break

För lite drygt ett år sedan började jag och min pojkvän titta på de berömda avsnitten av Prison Break. Jag är inte särskilt förtjust i serier men denna var någon som jag endå kunde tänka mig att eventuellt se.
Har inte sett Lost, Vänner, City akuten och många andra stora tv serier.

Sagt och gjort vi började kolla och båda fastnade totalt. Serien är grymm! Och fruktansvärt spännande. Jag har inte sett  sista säsongen ännu och ibland kan jag komma på mig själv med att tänka på hur mysigt det var att gosa ner sig brevid pojkvännen och se ännu ett avsnitt av prison Break tills klockan blev alldeles för mycket.
Man fäster sig även mycket vid vissa karaktärer.
Jag menar huvudrollen Michael Scofield går ju inte av för hackor heller även om jag inte är särskilt förtjust i så kort hår så måste jag säga att det finns alltid undantag ;)
Han är nog Americas most wanted man kan jag tänka mig. Lite bad guy/dangerous och med glimten i ögat. Vacker är han att vila ögonen på i alla fall. Robert Pattinson släng dig i vägen!

Wentworth Miller är född den andre Juni 1972. Alltså är han i år 37 år =O Trodde han var lite yngre men så är det. Han är 1,85m.
Hans riktiga namn är: Wentworth Earl Miller III
Smeknamn:
Stinky
Went
Miller

Här får ni några smaskisar av våre käre Wentworth.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0