Roadtrip i Bohuslän Del 1

Min dag på Skaftö med Anna i text och bild

Kärlingesunds Gård

Oerhört inspirerande gård som är väldigt miljövänlig.
På hostellet kan man gå sångkurser, danskurser, måla, gå skrivarkurser qigon, personlighetsutvecklande kurser m.m
Värt ett besök eller flera!
Hemsida: http://www.kgard.nu














Över till Bassholmen



Vid en liten hamn mitt emot Bassholmen låg det små ekrar man kunde låna för att ro över till bassholmen. Båten gick tyvärr inte att ro eftersom den saknade något att fästa årorna i. Tyvärr försökte vi endå med resultatet att jag hela tiden glömde åt vilket håll jag skulle ro vilket resulterade i att båten bara drev in mot tången och snurrade runt =)
Vi fick hjälp av en tjej som jobbade på Bassholmen och fick skjuts över med hennes motorbåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0