Visningen på Deep

Jag hade en helt sjuk kväll där jag stapplade runt på skyhöga klackar på catwalken och försökte le samtidigt som jag viftade med en supersöt och ljusrosa Victorias secret bag i ena handen. Andra gången var det coctailklänning och mera leenden. Gick inte vidare tyvärr men det var jäkligt kul =)








Gratis dricka fick vi som hade jobbat som modeller vid VIP bordet ;P Me like!


Jag med en av änglarna från Svenska Victorias secret. Vem gör sig bäst framför kameran ;P? Personligen så tyckte jag inte att deras modell var något speciellt. Hon lyckades verkligen inte sätta en enda bild heller. Särskilt trevlig var hon inte heller. Men visst hon övade med mig och lärde mig olika poser så jag har henne att tacka för en hel del.


Jag med några av modellerna

Min sötnöt och jag




eRIK OCH JAG


mOA OCH eRIK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0